Wsparcie

pon. — pt.
08:00 — 16:00

Kontakt

E‑mail
help@vilgain.pl
Kontakt
+48 12 600 69 67

Może ci się to przydać

Często pytacie nas

Co należy rozumieć przez "spodziewamy się" i "długotrwale niedostępny"?
Wyświetl

Spodziewamy się - towary są zazwyczaj dostępne w magazynie w ciągu 1‑2 dni roboczych. Długoterminowo niedostępne - towary są obecnie niedostępne u naszego dostawcy, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jak długo potrwa zwrot pieniędzy w przypadku anulowania zamówienia?
Wyświetl
W przypadku anulowania zamówienia, niezależnie od przyczyny, pieniądze zostaną zwrócone na kartę w ciągu 5 dni roboczych.
Jak anulować zamówienie?
Wyświetl
Jeśli zamówienie nadal znajduje się u nas i nie zostało przekazane przewoźnikowi, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jeśli zamówienie jest już u przewoźnika, prosimy o jego nieprzyjęcie. Gdy przewoźnik zwróci je do naszego magazynu, automatycznie zwrócimy pieniądze na kartę w ciągu 5 dni roboczych.
Czy mogę edytować lub zmieniać cokolwiek w już ukończonym zamówieniu?
Wyświetl
Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą lub zostało już skompletowane i przekazane przewoźnikowi, wszelkie zmiany w zamówieniu nie są możliwe, a zamówienie musi zostać anulowane lub nieprzyjęte. W przeciwnym razie prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Czy wymiana jest możliwa?
Wyświetl
Wymiana jako taka nie jest możliwa, zwracamy pieniądze za towar jak w przypadku klasycznego zwrotu, a aby zamówić nowy towar, należy złożyć nowe zamówienie.