Wsparcie
Pon. — Pt 08:00 — 16:00
Hej 🙂 w czym możemy pomóc?
Może ci się to przydać
Często pytacie nas
Co należy rozumieć przez "codziennie" i "długoterminową niedostępność"?
Codziennie - Towar jest zwykle w magazynie w ciągu 1-2 dni roboczych.
Długoterminowo niedostępny - Towar jest obecnie niedostępny u naszego dostawcy, jeśli jesteś zainteresowany większą ilością informacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Długoterminowo niedostępny - Towar jest obecnie niedostępny u naszego dostawcy, jeśli jesteś zainteresowany większą ilością informacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Jak długo potrwa zwrot pieniędzy, jeśli moje zamówienie zostanie anulowane?
W przypadku anulowania zamówienia, niezależnie od przyczyny, pieniądze zostaną zwrócone na kartę w ciągu 5 dni roboczych.
Jak mogę anulować zamówienie?
Jeśli zamówienie jest nadal u nas i nie zostało przekazane do przewoźnika, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jeśli zamówienie jest już u przewoźnika, prosimy nie przyjmować zamówienia. Gdy przewoźnik zwróci je do naszego magazynu, automatycznie dokonamy zwrotu pieniędzy z Twojej karty w ciągu 5 dni roboczych.
Czy mogę edytować lub zmienić coś w już zrealizowanym zamówieniu?
Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą lub zostało już skompletowane i przekazane przewoźnikowi, wówczas jakiekolwiek zmiany w zamówieniu nie są możliwe i zamówienie musi zostać anulowane lub nie przyjęte. W przeciwnym razie prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Czy wymiana jest możliwa?
Wymiana jako taka nie jest możliwa, zwracamy pieniądze za towar jak za klasyczny zwrot, a żeby zamówić nowy towar trzeba złożyć nowe zamówienie.