Reklamacje i zwroty

Chcę złożyć reklamację lub zwrócić towar w ciągu 14 dni

W przypadku reklamacji lub odstąpienia od umowy kupna w ciągu 14 dni od dostawy, zalecamy wypełnienie naszego formularza online poprzez poniższe dane zamówienia, aby przyspieszyć proces. Towar zostanie wówczas wysłany bezpłatnie paczką pocztową lub można go zabrać do sklepu.

Zobacz postępy w realizacji reklamacji/ zwrotu

Status mojego zamówienia

Można również wydrukować formularz i wypełnić go ręcznie.

Towar dotarł uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem

  • Jeśli towar w przesyłce dotarł uszkodzony lub nie odpowiada temu co zamówiłeś, prosimy o kontakt.
  • Przez telefon pod numerem +48 12 600 69 67
  • Za pośrednictwem poczty elektronicznej help@vilgain.pl

Moje zamówienia

Poniżej znajdziesz listę zamówień, które kwalifikują się do zwrotu lub refundacji.

Aby wyświetlić wszystkie dostępne zamówienia, należy zalogować się na swoje konto