Vilgain powstał, aby wyjaśnić błędne informacje w dziedzinie zdrowia i fitness, które uniemożliwiają ludziom wykorzystanie prawdziwego potencjału poprawy wydajności.

To samo dotyczy produktów. Teraz misją naszej firmy jest rozwiązanie problemu żywienia dla jak największej liczby osób, które uda nam się pozyskać.

Przeczytaj naszą wizję

Tworzymy produkty, których brakuje nam na świecie...

Vilgain powstał jako marka Aktin w Czechach. Od początku sprzedawaliśmy głównie inne marki. Powoli, ale pewnie udało nam się zaoszczędzić trochę kapitału na własny zakład produkcyjny i zaczęliśmy nawiązywać relacje z wieloma małymi i średnimi producentami, którzy opracowują z nami produkty Vilgain dla Ciebie. Podstawowym założeniem jest to, że tworzymy produkty, których brakuje nam na świecie i chcemy, aby istniały, więc często można je zobaczyć w naszych biurach.

...i ludzie tacy jak ty też zdają się je lubić

Vilgain powstał jako marka Aktin w Czechach. Od początku sprzedawaliśmy głównie inne marki. Powoli, ale pewnie udało nam się zaoszczędzić trochę kapitału na własny zakład produkcyjny i zaczęliśmy nawiązywać relacje z wieloma małymi i średnimi producentami, którzy opracowują z nami produkty Vilgain dla Ciebie. Podstawowym założeniem jest to, że tworzymy produkty, których brakuje nam na świecie i chcemy, aby istniały, więc często można je zobaczyć w naszych biurach.

368 651
klientów
442 061
obserwujących
90 %
satysfakcja
37,1 mln
czytelników
7 501 671
sprzedanych sztuk

już od dłuższego czasu, 10 lat w grze i wciąż się liczy

Vilgain pochodzi z Czech, założony przez dwóch facetów zakochanych w fitnessowym stylu życia. Przez pierwsze dziesięć lat nauczyliśmy się wiele na małym rynku w Czechach. Wiele razy byliśmy blisko bankructwa. Dzięki wielu nieprzespanym nocom i maksymalnemu wysiłkowi zespołu udało nam się przetrwać i ostatecznie rozszerzyć działalność na cały świat...

z najlepszym zespołem napędzanym miłością do klientów
(i jedzenia)

Firma to nic innego niż grupa ludzi, którzy mają wspólny cel i dążą do jego osiągnięcia. Naszą misją na 2025 rok jest rozwiązanie problemu żywienia dla 100 000 osób.

Nasza siedziba znajduje się w Czechach
na 500m2 powierzchni biurowej

400 m2
zakład produkcyjny

To była świetna zabawa. Zbudowanie własnego zakładu produkcyjnego, aby mieć kontrolę nad produktem końcowym, wraz z sekcją rozwoju produktu, było wtedy marzeniem. Teraz produkujemy setki próbek produktów testowych miesięcznie. Nowe produkty, a także przeróbki już istniejących produktów, gdy wpadamy na pomysł, jak je ulepszyć.

2400 m2
magazyn

Magazyny nigdy nie są wystarczająco duże. Zaczęliśmy od 30 m2 sklepu z 12 m2 i "magazynem" w 2011 roku. Wtedy było znacznie prościej, ale czas się zmienił.